Saturday, October 8, 2016

Eve Plex In 21 Dae

EVE Online Stasie Trading Sigblad EDIT Nuwe weergawe vir Crius Kry dit hier EVE Market Trading Sigblad Crius Edition Die vooraand Online Stasie Trading Spreadsheet. Ive opgedateer en vaartbelynde dit so dit is makliker om te gebruik. Die grootste probleem is die afgelope twee inskrywings sal nie werk prys data. Ek het geen idee hoekom nie. As jy meer as 64 rye begin 'n nuwe blad. ImportXML nie die geval graag meer as wat trek. Trek te dikwels en jou IP sal kry verban. Sodra jy 'n afskrif id begin te maak deur die verwydering van alles in kolom A en begin die toevoeging van jou eie inligting. Skillbooks, minerale, inplantings, en kyk hoe die vel werke. Dubbele inskrywings is sleg, net soos sommige itemID. & Gt; & Gt; Nog 'n pomp vir my roman! Krygskunde fiksie, ruimte veg, wrede bestry, darren, alles wat jy lief te hê oor 'n groot Scifi. Steel Storm My nuutste roman is uit, Steel Storm. 'N Roetine wag missie ontdek 'n menslike kolonie waar slegs bene bly, en die hostiles is nêrens te vinde nie. Dae later vernietigt n samesmelting bom die verdedigende kragte op die woestyn planeet Squire. Hordes van die Insectoids Kadan vloed die planeet met die tegnologie van die antieke Emflife. Hulle bevorder na die menslike lyne te onderdruk, maar stop net kort van 'n oorwinning. Kolonel Cole Clarke en sy bataljon van gevangenes moet ontdek wat die Kadan regtig doen. Hul ongetoets wapens is die enigste ding wat kan opstaan ​​om die Emflife tenks, en dit is as hulle gelukkig is. Hulle is outgunned, gaan wen, en strek dun. As hulle misluk, sal die vreemdeling inval nie ophou totdat hulle hul pad het gebrand tot in die hart van die mens se ruimte. Terra. Gestuur op 'n onmoontlike missie met geen ondersteuning, die 19 ACR stakings uit alleen. Dit is 'n opvolger van Staal oortreding, maar jy kan óf as alleen 'n stand te lees. Dit isnt direk deur EVE geïnspireer, maar dit is moeilik om nie te 'n paar van die meer kleurvolle karakters te bring en sit dit in fiksie. As jy dit geniet, kan jy ons laat laat my weet, id graag jou terugvoer te hoor. Op die vooraand voor Im in 'n hoewe patroon terwyl ek wag op FozzieSov. Nie veel meer te sê vir nou. Maar wanneer dit kom Siek terug! EVE Junie 2015, vermy BitterVET Status Sy 'n rukkie sedert Ive hier gepos. Hoofsaaklik as gevolg wanneer ek post oor EVE (wat dikwels meer isnt) Ek doen dit oor te titaniumtrout. Op die oomblik is Im in 'n EVE stilte. Ive het deur middel van hierdie siklus baie keer voor. Op die oomblik Im in 'n hoewe patroon terwyl ek wag vir die NullSec veranderinge aan die lewe te kom. Im op 'n vreemde punt. Ek het baie van die ISK, baie skepe, en geen werklike rede om uit te gaan en te veg. Theres niks werd baklei oor. Theres niemand wat kan kom en vat wat ek het. Seker Theres teenstanders, maar as daar is nie 'n dwingende rede, 'n storie agter dit, dan is sy net World of tenks in die ruimte. Dit het met my gebeur rondom die Incarna voorval. Eva meh. Theres nie veel inspirerende my nou. Hopelik sal dit alles verander wanneer FuzzySov gaan in volle swang. Aan die positiewe kant Im skryf 'n baie meer. My sesde roman sal binnekort, en Im net om in die vleis van die 7de roman. Ek moet 'n bietjie oor EVE inspirerende my wetenskap fiksie skryf, omdat dit absoluut nie. Net nie die vooraand van 2015, maar die vooraand van 2006. Kan jy nog 'n samestelling te verdien in 21 dae? Ja. Absoluut. Die mark is steeds sterk, Theres baie van items om handel te dryf, en koerier kontrakte is goedkoop as ever8230; So kry daar buite en probeer dit! Dapper en die toekoms Hierdie blog het onaktief is vir 'n rukkie, kan jy my nuwe dinge by titaniumtrout vind Maar ek het gedink dit was die moeite werd om 'n kort update, veral aangesien ek 'n baie verkeer van Reddit. So hallo dapper, hierdie post is vir jou. BRAVE het loop in 'n paar groeipyne, groeipyne wat Goonswarm, toets, en baie ander maatskappye in EVE het deurgegaan. Sommige groepe kom deur middel van hierdie sterker, ander 'n pet op wat die bestuur kan hanteer getref. TOETS getref hierdie pet en die bestuur verkrummel, hulle is maar 'n skaduwee van wat hulle eens waar. BRAVE is nou op dieselfde kruising. As jy giftige leierskap jy op 'n pad na nêrens. Gaan uit. Plain en simpel. Laat dapper. Julle hier om pret te hê. As jy inteken en vrees wat drama volgende is, is dit tyd om 'n ander plek te vind. As jy voel jy 'n verskil kan nie maak dat sy al hopeloos, sy tyd om iewers anders te vind. Gaan waar jy kan geniet jouself, waar die grondslag gelê, waar die leierskap en stelsels is volwasse, maar die meeste van almal gaan iewers jy kan pret hê. Om deel te wees van GSF kom met 'n sekere sosiale stigma, maar een wat goed verbou word. Sê wat jy wil nie, maar GSF is 'n goed geoliede masjien op so baie verskillende vlakke. Al die pyn wat BRAVE deur gaan, het GSF reeds deurgemaak. Siek van die bullshit? Pop op deur, check Karmafleet. As jy wil hê dat die massiewe vloot gevegte, die kameraderie, die kans om n verskil te maak, die vermoë om te leer uit die beste in die spel, wel, Karmafleet kan wees vir jou.


No comments:

Post a Comment