Thursday, October 20, 2016

Double Sewe Strategie

Is die 7 - Dag Geoptimaliseerd ? EasyLanguage Power Tip . Hoe om te gebruik twee of meer Tydraamwerke 8 Kommentaar 14 Januarie 2013 9 Februarie 2013 Ek hoef nie TradeStation , so ek verander 'n sigblad Ek het om te toets jou model . Ek getoets uit 5/22 / 08-2 / 8/13 ( as dis wat my ander modelle datums ) . Ek het 'n baie basiese toets net die koop aan die einde wanneer die Double7 gesê nie, maar didnt enige ATR gebruik . Alle transaksies gebruik al die rekening hoofstad , sodat winste word saamgestel en ek het net gekoop / verkoop die SP500 indeks ( so soortgelyk aan SPY ) . Resultate word hieronder saam met koop / hou , en whats interessant is, is as jy uithaal 2008 buy / houvas is beter vir die meeste jare . Ek wonder of 'n eenvoudige model van koop / hou en net om uit die mark as SP500 is onder die 200 dae - bewegende gemiddelde is net so goed .


No comments:

Post a Comment